چرت و پرت























دنیای دیوانه ی دیوانه....

گم شدن در گم شدن دین من است...نیستی در هست آیین من است....:)

چرا انقد سینا حجازی خوبه؟!؟!این چ وضشه؟!!!؟:-گریه ی شوق!

+

من دلم برا شایان(شاگردم)تنگ شدههههههههههههههههههه:(((((((((((((((((((((((((((((((

خیلی با استعداد بوووووووووووووود:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((

+

اولین حقوقمو گرفتم....

اصلن نمیدونم چیکارش کنم!

 



نظرات شما عزیزان:

Reyhane
ساعت21:49---5 شهريور 1393
مباركه :-)
تبرييييييييييييك :-*
منو مهمون كن?!
كزينه ب اين مشخصي? جرا به ذهن خودت نرسيد?
پاسخ: ای جان!فک کن یه درصد!;;) :-p


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 4 شهريور 1393برچسب:,ساعت 20:4 توسط زینب| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت